Friday, January 20, 2006

Penghargaan

Ribuan terima kasih diucapkan tuanku Liow yang telah menolong saya selama 6 bulan saya memblog. Beliau telah mengajar saya menggunakan:
  • macam mana nak tukar template (ya, tak sangka kan,dah umur 22 thn pun tak tau camne nak tukar template. siasuei nak mampus) =P
  • menukar font-font yang pembaca sekalian boleh baca tanpa memakai kanta pembesar
  • menulis italic, strike, html codes yang mengakibatkan sakit jantung
  • sidebars yang menyebabkan rambut gugur
  • meletakkan gambar sekalian yang menyakitkan kepala siol dalam satu post. {ni memang challen siol, muntah darahz}
  • dsb

Saya tau, ini semua remeh-temah jer bg korang yang dah pro. Tapi untuk amateur macam saya, fuiyoh, baru saya tau, fortran 77 memang tak berguna walaupun saya dah belajar. Tapi mr liow ini amat 'patient' dan tak menjerit..(bukannya beliau boleh menjerit dalam MSN pun..paling banyak pun letak emoticons yang hentam kepala, ataupun menaip !!!!!????)

Yaya, tadi beliau tutor 3jam lebih camner nak edit gambo aje, mau mampus giler, darah pun dah muntah entah berapa timba,tak tau beliau lebih seksa ker saya yg lebih seksa. Jadi karang, selepas berterima kasih kepada beliau, saya pun nak menelan 2 biji panadol dan tidur dah. Esok pagi ada lab agi, lecturer garang siol.

Fuiyoh, salute giler korang yang boleh buat macam-macam dengan blogs korang. Terror siot. Memang ah, saya bukannya IT atau computer engineering pun. aeronautik takyah tulis html code pun. Alhamdulillah.

eh..macam perlu jer semasa belajar CFD nanti. Ish. Taktau ah. Masa tu baru consult tuanku Liow agi.Camat malam. Sekian.

2 comments:

narrowband said...

Hmm, this tuanku Liow of yours must really sayang you one. I also want a tuanku like tat!! *sobs

Admin said...

wahh itu tuanku liow betut betut kawan baik hor.